Lina

Såg verkligen fram emot dehär dagen. Skola på förmiddagen sen för en gång skull vara ledig. Tänkte fixa massa grejer.
Men istället vaknar man kl 6 i morse och får fett dåligt. Satt på badrumsgolvet i säkert en timmme. Höll på att svimma ungefär 10 gånger och allt i min mage kom ut. Efter de har jag sovit fram till nu. Kankse behövdes ja men allt känndes så fruktansvärt onödigt. Mår bättre nu men har inte ätit ett shit idag, kanske bäst!? Hoppas ni har de bättre!! Puss

Vad önskas?
Postat av: IDA

Nämen Lini d där lät ju inte alls bra :( Bra att du sov mkt iaf!! Håller tummarna för att du slipper spy mer!! pröva att äta typ lite bröd det brukar vara bra, typ vitt bröd eller yoghurt! Krya på dej dear <3

2009-11-30 @ 15:17:26
Postat av: Sara

vad jobbigt! jag har också mått dåligt hela dagen, än så länge har jag inte spytt men feber har jag och kan bara ligga i vissa ställningar.. :/ hoppas, som ida säger, att du slipper spy mer! krya på dig <3

2009-11-30 @ 18:53:51
Postat av: johanna

men tusse er! :( :( krya på er hjärtegull!

2009-11-30 @ 20:22:18
Postat av: Lina

noppe inte spyt mer men har dock fått feber och har ont i hela kroppen. blir nog hemma imorgon med :( krya på dig sara! och tack vänner! pusspuss

2009-11-30 @ 20:38:32
Postat av: soffi

Åh Lina krya på dig gullis! <3<3

Shit jag har också mått illa idag o kännt mig konstig, även igår .. spydde faktiskt på morgonen då men kunde somna om nån timma o mådde bättre så jag övertalade väl mig att det inte va nå värre än bakisdag! Får väl se vad detta leder till, usch!



<3

2009-11-30 @ 21:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0