Lina

Har inte gjort så mycket vettigt idag faktsikt.

Börjar med att jag försov mig, mamma kom in 06.25 och enligt mitt tidigare inlägg funkar inte de. Men eftersom jag hade bil så kom jag i tid ändå!

När jag väl kom upp så slängde jag på mig alla kofftor jag hittade, ont i halsen, kände mig svag helt enkelt. Så hörde av mig om att inte jobba men piggade på mig. Drog till Smink och Perukmakaren och shoppade onödiga grejjor. Sen hem la mig och sov för att sen bege mig till ungdomsmottagningen som jag såg för nån vecka sen har öppet 17-18 på tisdagar. Skit bra tänkte jag tills jag dubbelkollade de. "Vecka 47 slutar vi med mottagningar på tisdagar". Bajskorv.
Åkte och köpte en kamera istället, så nu jävlar ska ni få se att man inte alltid blir snygg i skolan!! HAHA.

Fortfarande ont i halsen men blir kanske bio med Nicole och Jonis.


Vad önskas?
Postat av: Sara

Du blir frisk till helgen va?! ;)

2009-11-18 @ 00:32:45
Postat av: IDA

2009-11-18 @ 12:04:57
Postat av: IDA

våga inge annat ;)

2009-11-18 @ 12:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0