FIA: 2 dagar kvar...

... sen är det näst sista trycket avklarat och jag kan återgå till att bli normal igen. Hoppas jag i alla fall. Sitter o jobbar lite nu, de två första tidningarna går iväg om 2 tim typ. 9 to go! 

Hoppas ni hade kul igår tjejer, lite utspridda lite här o var ;)

Vad ska alla göra ikväll?

Puss puss <3


Vad önskas?
Postat av: soffi

Inga speciella planer för kvällen än, vi skulle väl höras nån gång under dagen o se vad alla känner för typ..

Vene riktigt vad jag vill, det enda jag vet är att jag gått o blivit DUNDERförkyld så jag försöker kurera mig inför kvällen!

Har du nå planer fia eller vad e du sugen på? :)

<3

2009-11-14 @ 15:08:12
Postat av: Lina

jag är på g mot boule breaker, vi hörs under kvällen!! puss

2009-11-14 @ 16:44:38
Postat av: Fia

Nja, vet inte riktigt vad jag är sugen på faktiskt.. Träffas typ :)



Vilka kan hitt på ngt ikväll?

- Lina - Boule Breaker

- Ida - musikläger

- Stella - på Gömmargården, sen gamla klasskompisar

- Sofie - sjuk?

- Sara - ?

- Jojo - ?

2009-11-14 @ 17:39:29
Postat av: Sara

verkar som att det blir rätt chill..

2009-11-14 @ 17:54:46
Postat av: Fia

Chill = hemma på var sitt håll?

2009-11-14 @ 18:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0