SOFIE: Borta bra men hemma bäst!

Heeeeeeeeeeej alla hjärtan!

Nu e jag hemma i staden igen, ser fram emot o få träffa er alla!! Några av er fick jag se redan nu ikväll o er andra hoppas jag på att få se imorn? Uteservering har jag hört! Det låter bra, super bra! (Sara hoppas du har det bra i varma spanien och att Johanna får det bra på Gotland! <3)


Tack Lysekil iallafall för två fina veckor! (nästa år får du däremot gärna bjuda på lite mer sol..)
Under dessa dygn har jag mest ätit, gått på stan, surplat vin, träffat släktingar o vänner, partajat lite, spanat på artister, sett smögen, torp, fikat, solat, badat(eller nej nu ljög jag, snarare doppat), flygit drake(nej nu ljög jag inte) försökt hänga med på vm i segling?, shoppat, lekt med lillkussen mm, aah ni får höra mer när vi ses ..

Här kommer några blandade bilder från vistelsen där :) 

          

             



Nu blir det sängen, vi hörs imorn! 

Puss & Godnatt <3
 

Vad önskas?
Postat av: Lina

välkomen hem hjärtat! hörs sen!

2009-08-01 @ 11:01:15
Postat av: idi

Jättemys å ha dej hemma igen, e inte hemma det här dygnet men sen ses vi älskade suff <3 Nu loggade du dessutom in på msn, vilken telepati 8) PUSS hj'ärtis<3

2009-08-01 @ 11:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0