SOFFI: Sushi!

Hur gott får det vara egentligen? Det blir bara godare och godare för varje gång man äter! Och det är Johanna o Ida jag ska tacka för att ni lärt mig äta denna goda maträtt! (som jag nu också lärt hela min familj att tycka om) hihi

Så ikväll blev det en riktig Sushikväll här hemma, med familj o lite släkt! Jag o pappa (han mest såklart..) lagade sushi igen och denna gång med ännu bättre resultat! Alla vi sushiätare ur gänget måste verkligen laga detta tillsammans nån gång, det är riktigt skoj!  




Nu ska jag höra av mig till er mina gulliga vänner o se hur långt ni kommit för kvällen, hörs o ses snart !!  looooooooove

Vad önskas?
Postat av: Johanna

Men ååh! Det ser ju hur fint och gott ut som helst! Vi måstemåstemåste laga tillsammans och det är snart! :D

2009-07-11 @ 00:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0