SOFFI: Packar ..

Ställde klockan på 8 för att packa, kunde knappt öppna munnen för den var så torr.. men upp kom jag och utan en endaste snooze! (bara för att jag behövde springa ner efter lite vätska..)
Kvällen började mycket trevligt på den här sidan väggen (rosé o glada vk:are + mat förstås!) o fortsatte helt okej på andra sidan. Vi hade ju ingen aning om vad som väntade oss direkt. Hur mycket folk skulle det va? Vad för slags folk? Skulle folket vara utklädda? Vad var det för stämning? osv. Man hade ju kunnat tjuvkikat lite men vi pysslar inte riktigt med sånt.. höhö

En av oss åkte dessvärre på lite sjösjuka mot småtimmarna.. hur mår denna raring dag? :) 
                                                             



Är det förresten nån som har nån aning om vilken tid vi avslutade kvällen igår? Tänkte räkna hur många timmar jag har o sova ikapp dagens resa.. 

Nu ska jag fixa klart det sista innan vi drar mot Lysekil, men ni får ha det så bra här i staden, vi lär ju höras på luren och självklart så håller vi ju varandra uppdaterade  från alla olika håll här på bloggen! 
                                            
                                                     PUSS & KRAM SES PÅ STAN



           
                                              Kommer sakna er hjärtegull<3



ps. pappa fråga precis om det var ok att han stängde av infran nu.


Vad önskas?
Postat av: Lina

Tror klockan gick mot halv 3?

2009-07-19 @ 12:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0