SOFFI: Grönan !

Vaknade upp imorse med värsta bakiskänslan, allt utom huvudvärken. Och vad gjorde jag igår? Jo en heldag på grönan.. Helt utan alkohol. Så jag antar att man är "bakis" av all mat och skrik. (Så fort jag tagit sista tuggan på en måltid längtade jag till nästa.. o enda gången jag inte tänkte på mat var när jag mådde illa en stund efter vissa åkturer).   

Vi hade iallafall riktigt skoj, Jag Fia Lina o Stella, lite sega dock.. Men vi åkte en hel del attraktioner och den klart bästa var ju INSANE! Störtskön !


Här kommer alla bilder jag lyckades ta igår, kvalitet eller kvantitet avgör själv. 
 
Satsa på ett yrke som fotograf? varför inte.


Vi kom även fram till att en dag på grönan per år är alldeles lagom. För varje år man är där desto mindre behöver man åka för att tröttna, undrar hur många åk det blir nästa år?


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0