SOFFI: Direkt från Lysekil!

Hej alla glada! Hoppas ni har det bra där hemma och där ni andra nu befinner er! Ni behöver inte oroa er  för mig inte, jag har det toppen här i Lysekil! Vädret skulle dock kunna vara lite bättre, iallafall idag (mulet o regn)..

Idag är det torsdag, alltså min fjärde dag här. Dagarna har mest spenderats nere på stan, hela stan här ser ungefär ut som Stockholms Gamla stan, super mysig! Sen går även många timmar åt nere på hamnen vid Skepparboden (som ena kussen äger över sommaren), vilket innerbär en hel del farligt goda Skagen/räk baguetter och grymt god glass helt gratis!

Igår däremot blev det en heldag på vackra Liseberg! (efter en del tjat av andra kussen) .. Så gårdagen bestod mest av en massa roliga åk o god mat och sen även en hel del vinster att ta med oss hem! Det började med att vi inte vann ett skit, förutom brorsan som vann ett flertal gossedjur på att skjuta ankor.. Men sen började vi lira lite på chokladhjulen och helt plötsligt stod vi där med 3 STORA chokladlådor och massor med avundsjuka blickar, grattis! hehe

Så vi avslutade kvällen runt 11 och åkte hem med 6 kilo geisha, kexchoklad, mjölkchoklad och en jävla otur i kärlek!


Nej hurrni nu ska jag släppa taget om denna braiga uppfinning o va social med släkten, för att strax (hör o häpna) åka o plocka svamp denna molniga dag!

Puss o kram på er, vi hörs! 
miss u friends<3


Vad önskas?
Postat av: IDA

¨åååh va kul å höra från dej!! <3

2009-07-24 @ 20:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0