Sara: Packar...

Fasiken vad jobbigt det är att packa... Jag tycker att det är t pest bara när man ska iväg en vecka, nu ska jag packa till två! *suck* Och det blir ju värre... I torsdags lämnade jag in mina vita högklackade skor till skomakarn för klackning. Han sa att dom kunde vara färdiga till fredagen och jag fick inte glömma att det är stängt på lördag (idag). Nerrå, säger jag o går glatt!

Igår va jag o ida i vällingby för att shoppa lite och hämta skorna... När jag kommer hem vid sex sätter jag mig vid datorn och gissa vad jag kommer på? Jo, fuckfuckfuck! Jag glömde hämta skorna!!! Så jag ringer dit o frågar när dom stänger, han säger sex och jag tittar på klockan... Klockan va kvart över... Det är inte sant!! Blir så sjukt irriterad
:(
Så nu måste jag packa färdigt för att sedan dra till Kista för att handla 3 par skor ist för 2 par... så sjukt onödigt av mig!





Aja, skulle bara lätta hjärtat lite.

PUSS på er!

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0