Sara: Oskuld? Inte längre...

Idag är det för första gången som jag skriver i denna blogg, och inte bara det... Idag är det första gången som jag skriver i en blogg över huvudtaget!!! Grattis till mig själv! tacktack!

Nu sitter jag här o väntar på att friday-simpa ska ringa och så ska vi hitta på ngt skojj!

Äntligen så har jag semester!! Det började mycket bra i fredags, en helt random kväll på Mosse Backe... Lördagen var oxå mycket lyckad, fram till klockan ett ca. GrattisGrattis Bella! Hoppas din kväll vart jättebra! :)
Går dagen var väldigt seg... men vid fem möttes jag mamma o simon i vällingehus för lite krubb och sen var det dags för HARRY POTTER! Ett mycket bra avslut på en mycket lyckad helg!

Bella 20 år!
Bella och Sofie till havs!


Tack tjejer för en mycket lyckad start på semestern!

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0