Sara: I did it!

Ikväll åt jag potatismos med lax...

Vanligt vis brukar jag göra 1 portion med potatismos. Men ikväll var jag riktigt hungrig så jag tänkte 1 portion brukar ju vara så lite, så jag bestämde mig för att göra 2 portioner till mig. Jäklar vad mycket det vart alltså... och självklart när man är sådär hungrig och lättretad så tappar jag självklart laxjäveln på golvet!!!! Men hungrig som jag var plockade jag upp den och la den på potatismoset på tallriken.

Trodde fan inte att jag skulle palla äta upp allt, men med lite tvingande så gick det!! känns bara som att jag ska spy nu..




Hoppas er middag vart lite mer lyckad ;) pusselipusspuss <3

Vad önskas?
Postat av: Johanna

HAHAHAHAH! Sara! Du är ju för underbar. Blir alldeles stolt över dig, jag som alltid brukar tjata om att du ska äta upp maten, "annars så ringer jag...." ;p

2009-07-25 @ 01:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0