Sara: Grill hos Chrill!

Idag har bara varit en såndär bara lugn, skön, ojobbig dag!

Börja med att vakna av simons jäkla mobil-väckarklocka vid halv tio (okej, det var kanske inte sådär jätteojobbigt) sen slumrade vi om igen o vaknade vid tio i elva istället! Härligt! Då var det dags för frukost, sen kilade jag hem längs med banvallen. En ganska skön morgonpromenad faktiskt :)

Väl hemma började jag lägga fram kläder som ska med till Spanien, Jippiyej!! (det ska bli såååå kuuul!!) Efter det tog jag o Ida en promenix till äldreomsorgen vid Åkermyntan för att få tillbaka lite grejer från Amica, tack! Eftersom jag är så lat så vart det bussen tillbaka... Nerå, jag skulle faktiskt hem till mammsen, därav bussen... Där packa jag ihop lite mer grejer som ska till Spanien med mig och sen skjutsade mammsen hem mig till pappa igen!...

...Och nu sitter jag här i min ensamhet och skriver om mest oväsentligheter. Nu ska jag komma till saken!

Flickor, ikväll är det grill chill hos chrille! Ni är hjärtligt välkomna dit, det skulle göra min lugna, sköna, ojobbiga dag ännu bättre! Ni kan ju slå en pling o säga hur ni gör.. jag kommer vara där vid middagstid vad det nu är?  friday-simpas ord...



Kom om ni törs! Vi blir här hela kvällen!


PUSS&KRAM PÅ ER ALLA FINA! <3

Vad önskas?
Postat av: Anonym

Ah vad kul d later! Ha sa roligt ikvall, tanker pa er :)pusss

2009-07-23 @ 23:12:45
Postat av: Sara

Tänker på dig med :)

2009-07-25 @ 13:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0