FIA: Så var det dags för nr 7...

... att göra sig tillkänna här på VK-bloggen. Stört kul! Vet vart ja kommer att hänga när ja e på jobbet, sitter ju vid en dator mellan si så där 8 till 5 så... ;)

Som Soffi redan skrivit så var det jättetrevligt igår, Baksmällan va askul, funderar typ på att sätta på den igen (på TV alltså...) O den andra, Taken, snacka om stark film! Man började gå igenom allt som man har gjort tidigare och jag tror att vi nog alla kom fram till att det är ett under att vi inte redan är kidnappade, drogade och prostituerade... Kommer man bli nojig nu liksom :S Nej försiktighet flickor, fast man kan ju inte gå i en bubbla heller (fast det skulle ju typ vara kul :P finns d inte en film med typ Robin Williams där han går omkring i en stort bubbla...??) Men som sagt, keep on watching each others' backs!

För att byta ämne... Vad händer idag? Jag är trött på att bara sitta inne här alldeles själv :( Längtar typ till kvällen så man kan göra ngt, eller så gör vi ngt redan nu?? :D Jag ska hämta morfar på bromma flygplats vid halv 5 men d e ju ett tag kvar... Någon som e på att hitt på ngt? :P Promenad, vad som helst!

Som självutnämnd värdinna för grillfesten imorn så tar jag mig friheten att här och med slå klubban i bordet för glasögontema imorn. Då var det spikat! Haha skitkul ju! Bra idé Soffi :P Vilken tid säger vi förresten?

Jag kan ju inte vara sämre än att ja oxå lägger upp en käck bild med glasögon! Nu ska vi bara se om tekniken vill vara min vän, kan ju erkänna att såna saker inte är min bästa sida (trots att jag gärna vill tro det ibland...)



Haha, det gick ju! :D

So long! <3

Vad önskas?
Postat av: ida

jag ska ju till michael ikv men jag vene hur länge d blir lajbans där, så antingen kommer di dit sen ifall d skulle bli ett hiskligt drag (inte troligt) eller så kanske jag kan komma till dej sen, beroend epå om du hemma vill säga =)

2009-07-10 @ 12:56:12
Postat av: ida

jag ska ju till michael ikv men jag vene hur länge d blir lajbans där, så antingen kommer di dit sen ifall d skulle bli ett hiskligt drag (inte troligt) eller så kanske jag kan komma till dej sen, beroend epå om du hemma vill säga =)

2009-07-10 @ 12:56:12
Postat av: Johanna

Jag är på att göra ngt ikväll, men kan inte köra på för sent eftersom jag börjar jobba 07:00 imorgon :( Film igen?

2009-07-10 @ 15:32:15
Postat av: suff

Jag e också på o göra något ikväll! ska käka middag o så med familj o lite släkt först bara..

Men sen e jag på på vad som helst!

Det är ju visserligen fint väder ute nu så man kan ju passa på o sitta ute nånstans först? o sen film kanske? :)

2009-07-10 @ 17:23:30
Postat av: Fia

Ja o Jojo snakcade om att typ sitta ute på min baksida först (som hon skrev i sitt inlägg oxå) och sen kanske titta på film :) Goodie woodie?

2009-07-10 @ 17:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0