Lina: Va hände...

...med glasögontemat igår? jag hade inga glajjer på mig och såg ingen annan med de heller?

Jaja träningen igår är förjäves nu. Men trevligt hade jag. Först med k:fem gänget i jakan. Vi skulle vara 25 pers på denna fest men de blev ca 10. Dåligt att folk åker bort på semestern, hajar inte, haha. Vilket fall så fick jag skjuss hemåt till tjejerna. Där de blev rhodos-films-tittande. En mysig kväll helt enkelt!

Nu bär de snart av till grönan om mina segbollar till vänner blir klara nån gång =) PUSS

Vad önskas?
Postat av: Fia

Vadå segbollar?! :O nu fattar ja inte vad du menar... ;)

2009-07-13 @ 12:00:47
Postat av: Johanna

HAHAHA, ja vad hände med glasögonen??!

2009-07-13 @ 13:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0