Lina: Trogen kvar i hby

Då har jojo dragot till landet, Sofie till lyserkil, Fia till fucking grekland (IGEN) och steiar flyttat ut till landet denna vecka. Ja den som inte hajar bättre så är Ida jag och Sara kvar. Och de ska firas på min veranda ikväll med en vinare. För mina päron har förståss också flytt stan. Va ere med denna vecka? hajante?

Igår stängde jag¨på salongen och va med collan hela dan. Gled runt i täby stan och vby. Jag hittade grejer jag inte skulle ha och nicole hittade inte de hon skulle ha. Sen lagade vi grymt god middag, kyckling och pasta och kollade Twilight. Sjukt bra film faktiskt!



Varit på salongen hela dan idag, mycket att göra faktiskt. Imorgon blir deJobb först. Sen till Pierre, Collans bror, på bröllopsmöte sen vidare till sollentuna på spontanfest.

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0