Lina: som är rätt trött.

Ja du har så rätt Sofie, sängen är där jag spenderat tiden idag, förutom en sväng till vby på 40 min.

Slockande för en stund sen också, värsta var att jag drömde att mina päron skulle komma hem tidiagre typ nu. Och ja ni ska se huset, de är ju inte direkt städat. Usch måste fixa de. Men nu när jag sovit ikapp timmarna blev de helt plötligt dags för träning, ses vi puff?

Och som sagt, de va en riktigt skön kväll igår! Förutom vistelsen inne på donken kanske.
JÄVLA SNATTARE! Blir så bajs arg så jag kokar över!

Jag har uppfattat grillning på lördag, men då kommer jag bara vara med en kort stund för att sen bli stökig med massa k:fem folk i jakan. Och söndag, jaa juste då måste man ta de lugnt på lördagen, då blire grönan! Ååhh vad roligt!


Röstar för glasögon tema på lördag!

Vad önskas?
Postat av: soff

yes lina snart ses vi! målet för idag är att inte halka i vår egen svett denna gång;) fräscht!

2009-07-09 @ 16:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0