Lina: slut i kroppen

Ja då blev de lördag, underbara lördag. Älskar att vara ledig på lördgar. Man hinner träna, som i morse muskel en timme och cykel en timma. Underbart. Är dock rätt slut i kroppen efter denna träningsvecka. Tränat varje dag sen tisdags, men skönt att vara tillbaka! Åter till lördags pratet. Efter en skön träning på morgonen blir de oftast en shoppingtur med en god lunch. Och sen på kvällen blir de ett, två, tre och fyra glas vin kanske fem om man har tur. Man får umgås med en massa trevliga människor och livet bara leker. Lördagar är underbara, tycker jag i alla fall!

Nu sitter jag mest och väntar på att tiden ska gå och att folk ska bestäma sig och att jag ska bestäma mig. Surt de där!
Hoppas i alla fall jag hinner upp till fialia en liten stund.

Sitter också och käkar lite chirrar. Dom absolut bästa!


Vad önskas?
Postat av: Johanna

Dela med dig rå, schyrra.. Höhöh ;p

2009-07-11 @ 17:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0