Lina: Seeeeeegoo

Igår blev de kelis med kelis, hihi.
De blev kelis med Steiar, jojo, ida och kelis och Erik såklart och solglasögonstattaren, haha tror hela stadens 3 försäljare var där.
Trevlig kväll igår, girls. Med hemkörning i snutbil, jo man tackar pappi!



Sitter på jobbet nu, städat en del. Nicole ringde mig halv 5 inatt och skrek panikslaget att hon glömt att säga att jag hade en kund kl 10. Jag började klockan 10 så inget konstogt med de?
När jag väl kom till salongen i morse så va de en kund imorgon klockan 10, så då börjar jag 10 istället för 11. haha!

De är fanimej katastrof hur jävla sliten man börjar bli! Drack ju i tisdags = sliten onsdag. Två glas igår gick och la mig runt 1 igår och idag är jag som en jävla sombie. Helt sjukt ju!? Måste fan rycka upp mig nu, såhär kan man ju inte hålla på!

Ska jobba lite nu, pussi

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0