Lina: Kommer med onödig fakta!



Låg och kollade på ett av mina favvo tv program igår, Ett herrans liv med Flilip och Fredrik. Där dom hade Micke P på besök alltså Mikael Persbrandt. Där de visade sig att Micke vuxit upp i Jakan som han sa och kallde de. En liten förortsunge som vi andra alltså. De tyckte jag va roligt i alla fall.



Första dagen på k:fem är klar, gick mycket bra igår. Första dagen på salongen är idag, bör packa ihop mina grejer nu faktiskt. 6 jobb dagar på första jobb veckan. Följt av en dag ledig 5 jobb dagar till, sen jobb i norrtälje på bröllop.

Vad önskas?
Postat av: IDA

jag såg oxå de där prgrammet ju haha fan va jag garvade när dom sa att han borde fira jul me björn borg och zlatan, fatta synen =D<3

2009-07-14 @ 23:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0