Lina: inte sämre än er andra!

Eftersom jag inte va med igår på den mysiga film kvällen igår, för att  jag spenderade tiden hemma hos mickispickis så ska jag inte vara sämre än nån annan. Sofie sa nämligen att jag skulle dö om jag så filmen baksmällan. Och visst gjorde jag de, har såklart laddat ner den och har väl gavat lika mycket som ni gjorde igår! Vet inte om jag ser fram emot att gifta mig eller inte, skulle iofs vara ballt att vakna upp och ha ett lejon i badrummet. Roligt minne att tänka tillbaka på iaf. (?)

Och stormen är kommen här hemma. Känns som att de är dags att flytta hemmifrån på riktigt nu!? Så skönt att vara själv, utan tjat och man får göra precis vad man vill! I höst ska jag nog endast träna, jobba och spara pengar!? Då borde jag vara från huset till våren!? De vore ju skönt...

Och ikväll, jag är absolut på nånting ikväll, vi hörs!


KYSS

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0