JOHANNA: Stressad till lugnet

Hej mina bästa tjejer!

Ville bara skriva ett litet kort hejdå för några dagar till ett par veckor, beroende på vem och vilka man talar om. Nu väntar en sån där period där våra scheman och planer går om varandra helt och det känns skittrist. För min del så väntar landet söndag-onsdag. Efter 23 h ihärdigt jobb sedan igårförmiddag så ska det förvisso bli skönt att få vila upp sig en aning, fast det är lite ledsamt att jag bara får chansen vinka av er så här.  Men men, ser fram emot att ta igen försenade kramar och förlorad tid när vi alla är hemma igen.

Ha det så fint här hemma och på semestern! Vi ses snart resp. ganska snart! Kommer att sakna er!
(Ida, jag ringer dig senare idag!)

XOXO /J.

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0