JOHANNA: Man mår som man förtjänar?

Vet inte om det är baksmällan som spökar eller alla snaskigheter som jag och Ida tryckte framför tv:n idag, men jag känner mig inte helt på topp.. Å andra sidan så var gårkvällen helt fab och tjockiskäket satt fint det med, så man mår som man förtjänar, men det får ta mig sjutton vara värt det!

Kvällen på Layer Cake var grym igår! Bäst var att se era fina fejjor hemkomna från Grekland igen! Och att få hänga med Ida på hemmaplan i klubbvärlden, eftersom det var så länge sedan. Ett plus i kanten för goda drinkar och gamla bekantskaper också, men ett STORT minus för att Sara fattades! :(  Vi saknade dig, hjärtis! Men vi ses ju snart, kanske redan ikväll? Annars på lördag, på grillpartajet! Fint att hela VK kan samlas då! Ser fram emot god mat, flashiga drinkar, kanske lite musik från Rhodos 2007 och givetvis glasögontema (var nu det kom ifrån, Puff??)!

Det är faktiskt hög tid för mig att orientera mig i glasögondjungeln, med tanke på att jag snarast borde uppsöka en optiker.. Provade pappas glajjor idag = en helt ny värld, (..en plats jag inte visste fanns. ;))! Sedan ser ju livet bra mycket jusare ut även i modellen här nedan:



Vad tror ni om denna design med ljusare, lite dimmat glas? På heltid? ;p


Vad önskas?
Postat av: puff

jag ville ha en bild till mitt inlägg men hitta ingen som passa, så då tog jag bara en o vart då tvungen att få den passande till inlägget ;)

2009-07-10 @ 10:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0