JOHANNA: Jag säger upp mig...

... från allt som har å göra med jobb, krav, måsten och tider att passa. Känner mig helt slut i kroppen och är sjukt omotiverad för ett 7h pass, men vad gör man? Vad kan man göra? Det är ju bara att bita ihop och det suger verkligen getpung. Skit också. Hejdå. Ha en fin dag! Jag är absolut inte bitter. :(

Vad önskas?
Postat av: Sofie

Nee alla måste ju jobba nån gång .. usch!

hur mycket jobbar du i veckan? vill du med till stan imorn? o vad ska du göra ikväll efter jobbet?



Mvh frågesporten

2009-07-13 @ 19:12:50
Postat av: Johanna

Hahha, du är ju helt underbar Puff! I veckan jobbar jag jättemycket, men ledig på onsdag, fast det vet du redan nu. Och ikväll efter jobbet var jag med dig och det vet du också ;)



MVH Svarsklubben

2009-07-13 @ 23:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0