JOHANNA: I'm a survivor

Japp! Jag överlevde dagen på jobbet. Det var en rätt bra dag faktiskt - lugnt & stilla, inte så mkt otrevligheter... Hoppas innerligt att det fortsätter i denna goda anda, så jag orkar ta mig igenom morgondagen också. Håll tummarna?

Nu är jag just hemkommen från en "kvällsprommis" (läs: häng på dagistrappan) med Sofie - en utmärkt aktivitet att avrunda måndagen med! Snart väntar sängen, men före det lite slösittande framför datorn och läsning. Känner mig lite småsur över att jag glömde senaste nr av ELLE hemma hos prinsen min. Där lär det ju knappast göra någon nytta.. Inte har jag någon bra bok att hugga in i heller. Någon som har ngt tips? Vad läser ni i sommar (förutom bloggen :p )This is an emergency call - så kom upp med en lista för fan ;)

P:S. Förresten! Jag har fått en ny kompis på jobbet. En übersöt, pytteliten igelkottunge som bor under trappen. Blev alldeles varm inombords när vi fann varandra, man ser ju i princip aldrig igelkottar längre.. Tog en bild med mobilkameran som jag gärna hade delat med mig av, men dessvärre vet jag inte hur man gör för att ladda upp den på datorn,
så ni får nöja er med en annan liten godbit tillsvidare;





D.S. Peace out! ;D

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0