JOHANNA: Den senaste veckan...

... har jag verkligen varit sjukt dålig på att blogga, men det glädjer mig att ni andra håller ställningarna!  Keep up the good work! :)

Nu kommer lite utav en uppdatering från min sida:
Var ju på landet i början av veckan, vilket var hur skönt som helst! Jag njöt verkligen av att komma bort från storstan, om än själva vistelsen var kort. Lyckades ändå hinna med en hel del; såsom hallonplock, svampplock, ett besök på ett konstgalleri (vuxenpoäng!!!), ett jag-springer-på-Omid-i-Eskilstuna-moment, frossande i god mat bestående av riktiga sommarprimörer, frossande i ännu mer gott vin och frenetiskt sms:ande med Ida. Bra gjort va? Hade gärna stanna längre på landet, men här hemma väntade jobbplikten.

Jobbade torsdagkväll, gick relativt smärtfritt. Unnade mig en lång sovmorgon på min lediga fredag, följt av ett besök på bolaget, trix & fix, middag hos Emma och födelsedagspartaj hos Linda. En jättetrevlig och lyckad kväll som slutade just i tid för min del, för att jag skulle orka upp till jobbet imorse - en inte lika smärtfri dag utan istället 9 timmars helvild cirkus! Får hoppas att morgondagen blir lite lugnare. Ska upp igen om 8 timmar för ett redigt 11 timmarspass. Pust! Men det ska nog gå vägen...

Nästa vecka väntar några dagars ledighet, så det blir fint!
Godnatt mina små hjärtegull.
Tänker på er och hoppas att ni har det bra i världen, Sveriges och Stockholms alla hörn.
/J.

Vad önskas?
Postat av: sofie

härligt!

haha jag har också vart på svampplock och ett antik-museum typ, det räknas också som vuxenpoäng va ?? ;)

2009-07-26 @ 18:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0