FIA: Tjingeling, nu drar jag :)

Tänkte bara säga ett litet hej då här på vår älskade blogg också innan jag flyr landet! Sitter o väntar in tiden på att få åka iväg till arlanda nu, 45 minuter kvar... DÖTID!! Har gjort allt som jag kan göra typ 10 gånger om :S Väskan e packad stängd och låst. Vet ni, den vägde endast 16 kg!!! Har det hänt liksom?! Har ju kommit att bli Miss övervikt (tolka det som ni vill ;) ) E ju lite annat som man packar när det är en veckas semster med mor o far som väntar.. Inga klackar, inte lika mkt valmöjligheter bland kläder o så, vet ändå typ vad jag kommer att ha på mg.. Söta blommiga klänningar som går till knäna, så där hääääärligt somrigt ;)

Nee, känns konstigt att åka iväg nu o jag måste erkänna att jag redan nu har lite panik för att efter denna vecka så börjar jag att jobba igen, på onsdag.. Är dock ledig hela tisdagen så man kan hämta andan en aning i alla fall, puuh! Men vi får inte tappa sommaren bara för att man börjar jobba o så sen! Jag vet att jag säger det nu o säkert kommer att vara trött den första veckan när man helt plötsligt måste börja ställa klockan på 06.10 igen o sen jobba 8-17.. ÅNGEST!! Men som sagt, hela augusti kan vi ju njuta av värmen (förhoppningsvis) så det gäller att ta det till vara!

Så där, nu är det bara 40 min tills jag ska åka.. 5 minuter har jag lyckats döda ;)

Mot arlanda, Grekland, Lefkas, grekisk sallad och tzatsiki!

Ta hand om er mina älskade vänner så ses vi om en vecka!! <3 <3 <3

Vad önskas?
Postat av: ...

Grekisk sallad är inte grekisk sallad utan fetaost...

2009-07-21 @ 18:32:54
Postat av: Anonym

Ohhhh, slag under baltet! Nagon som e lite avis kanske?? ;) Ska spara ihop all min fetaost o ta med mig till dig! Vem du nu ar...? ;)

2009-07-23 @ 23:17:03
Postat av: Fia

O sa glomde ja skriva mitt namn ;)

2009-07-23 @ 23:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0