FIA: Summering av kvällen :)

Japp, ikväll va då alltså Lina o Jojo hemma hos mig för att glutta lite film (jag fick order att sammanfatta vår kväll lite medan dom andra var på väg hem - Hör av er när ni e hemma!)

Då så, filmen denna kväll blev Ice Age 3 och det var lite annorlunda från tidigare filmer dels för att vi denna gång såg den med engelskt tal o när vi sett tidigare så har det varit med svenskt tal. Man vande sig dock ganska snabbt med att det inte var Robert Gustavsson som var Sid o.s.v. Filmen var rolig men som vi alla var överens om (jag tror att du oxå höll med i alla fall Jojo ;) ) så hade denna film mer handling än dom tidigare. Då har det varit mer fokus på som "roliga sketscher", nu behövde man hänga med för att fatta liksom... Nu framställer jag oss som om det var mkt svårt, men ni förstår va ja menar, man tjattrar, tappar bort sig m.m. Fast ja tror att både Lina o Jojo slumra till ett litet tag, har ja fel? ;) I vilket fall, filmen var bra och stundtals riktigt kul, Sid e ju helt störd! Men jag kanske hade förväntat mig lite mer faktiskt. Tyvärr. Men den får ändå tummen upp ;)



Det bästa citatet denna kväll kommer från serien som vi såg på innan, ett avsnitt av Pistvakt. En av bröderna (??) blev instängd i en grotta o han sitter där o ber till Gud att han ska bli räddad o till slut blir han det av Lars-Åke (tror ja han hette) o fäller kommentaren lite så där obrytt bara: "Jag bad till Gud att han skulle rädda mig men han kunde inte komma, så han skickade Lars-Åke istället" Kanske inte låter så kul, men believe me det var det! :P haha

Nej, nu ska ja krypa ned i sängen, ska sno Tessi från mammas säng bara o somna till ljudet av hennes snarkningar. "Sov gott, må änglar vaka över dig och skänka din sömn rofyllda drömmar" Ja, ett creepy sms som ja fick från han där på klubben i onsdags. Jag väljer att göra det på det enkla sättet istället. God natt tjejer!

(vi hörs imorn ang. grillningen, tid o sånt)

<3

Vad önskas?
Postat av: Johanna

Hemma ;) Natti!

2009-07-11 @ 00:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0