FIA: Okej det spökar hemma hos mig...

Egentligen ingen big deal men när småsaker inträffar och jag inte kan förstå hur kan jag inte låta bli att känna lite obehag... Det som har hänt nu är följande: Det blåste ju ganska mkt i morse (gör det i o för sig fortfarande) och det står två ölburkar på min baksida och när jag kom upp i morse hade den ena vält av blåsten. Ingen mer med det egentligen utan jag bara ställde upp den igen och flyttade båda burkarna så att dom fick vindskydd från blåsten med hjälp av vår stora låda med dynor i, vill liksom inte att innehållet ska rinna ut över altanen.. I vilket fall så gick ja in igen och nu när ja kikar ut typ två timmar senare så står den ena burken fint kvar på sin plats medan den andra har flyttat sig ungefär 1 meter in under bordet!! Hur?? Visst att det kan ha blåst men där den stod så var den "säker", för det andra så har den inte vält omkull utan stående förflyttat sig! För det tredje så är halva mattan uppvänd (ja vi har en matta på altanen ;) ) och där mattan en gång låg står burken för sig själv... Visst det kan ha blåst men jag fattar inte att den fortfarande står upp? Innehållet gör den tung så den kanske inte välter men allt annat kan jag inte förklara... Usch, börjar tänka över såna här saker.. :S För inte kan det väl ha varit Tessi...??


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0