FIA: Man ska alltid vara ett steg före...

Ladies, tomorrow.. Kan vi inte åka in till stan då på dagen så kan vi luncha o sen titta lite i affärer kanske? :) Det ska regna lite på morgonen typ men sen bli lite sol så det passar ju egentligen utmärkt, inte sant ;)

Idag har varig en riktig segardag, placerade mig i en solstol på baksidan o d va ungefär där som jag fördrev resterande timmar fram tills nu.. Jätteskönt, speciellt då det känns som om ja e mörbultad i hela kroppen av ngn vääääldans konstig anledning.. :S Ne, nu ska ja hoppa in i duschen för att sedan bege mig in till stan för att träffa Herr P (jag vill oxå ha ett kodord för han som Ida har för Mr S! Jag e töntig jag vet ;P)

Hörs sen flickor!


Vad önskas?
Postat av: sofie

Yes jag ska med till stan det vet du redan hihi

lycka till ikväll ;)

2009-07-13 @ 19:10:22
Postat av: Johanna

Åååh, uppdatering om Mr P - GENAST!!!

2009-07-13 @ 23:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0