FIA: Grattis Morfar!

Det är verkligen stööört varmt idag, e kanske lite avundsjuka på er tjejer som kan spendera denna dag på stranden.. okej inte lite utan hyfsat mycket!  :( En annan ska hoppa in i duschen nu o göra sig klar för att åka iväg till Micke (min morbror) o Åsas (hans fru) landstället för att fira min morfar som fyller år idag. Kommer absolut att bli trevligt och mycket god mat kommer att bjudas på (o d e ju aldrig fel.. ;) ). Men som sagt, måttligt kul att sitta i en bil i 2 timmar nu för att sedan sitta på någon veranda i stekande sol med kläderna på (!) Nope, bikini på strand ligger högre upp då måste ja erkänna ;) Hoppas ni får en supernice dag flickor! Tro mig när ja säger att det faktiskt är med ömhet i tonen, trots att jag nog egentligen låter en aning bitter... :P

Förresten, vi snackade ju om att sätta oss på ngn uteservering imorn (torsdag) men min fråga är om vi kanske inte kan ta det på fredag istället? Ska nämligen antagligen träffa några från jobbet imorn... Skickade ett sms om detta till Stella igår då ja visste att ni alla skulle va i harparken, men fick inge svar :( så ja gör ett till försök här ;) Snackade lite lätt om detta med Sara oxå o hon kan ju bara på fredag eftersom hon jobbar.. Men va säger ni?

Ne, duschen ropar. Smell ya later! <3


Vad önskas?
Postat av: soffi

vi tänkte sitta på en uteservering ikväll med, åka vid 8-tiden, fast då kanske inte du kan?

men för mig går det bra med uteservering även på fredag:)

2009-07-15 @ 18:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0