FIA: För många koppar kaffe, för många toalettbesök och ett huvud som nickar...

Jaha, då har man snart klarat av den andra arbetsdagen efter semestern, endast 15 minuter kvar... Tiden går otroligt långsamt, kan ju i o för sig ha att göra med att jag har absolut nada att göra.

Nu ska jag lista det som jag gjort idag. Håll i hatten nu!

FM:
- Telefonen har ringde en gång
- Skickat iväg tre mail
- Uppdaterat kalendern i file maker (skrev in alla tryckdatum, avancerade sen och skrev även in alla födelsedagar)

Åt grym indisk lunch med Calle, Viktor, Lasse och deras kompis Oscar (och ja, jag fick sitta i mitten längst bak i bilen lite halvklämd så där...)

EM:
- Telefonen ringde en gång till men jag missade det
- Ringde Kati för att få lösenord till hennes gamla dator
- Hållt på att somna, på att somna, på att somna och på att somna
- Druckit kaffe
- Gått på toa
- Druckit kaffe
- Gått på toa
- Druckit kaffe
- Gått på toa
- Kollat på you tube-klipp med Lasse
- Kollat på fula bilder med Lasse

http://www.computersexy.com/wp-content/uploads/2009/04/ugly_people.jpg

Som sagt, trött och humorn ligger på topp!

Så där, nu är det nästan dags för att plocka ihop för nu är säljarnas möte slut och folk börjar stänga ned. En dag till avklarad. Puuh, den var en pärs!

Vad önskas?
Postat av: Anonym

pluttan då! men skulle de inte dra igång med en väldig fart nu i början? puss vännen

2009-07-30 @ 19:24:29
Postat av: Johanna

Hjärtis då! Hahaha, kunde inte låta bli att småle lite när jag läste om din dag..! Tänker på dig!!! Och tycker att vi ska ses snart igen?

2009-07-30 @ 21:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0