FIA: Ett litet vykort fran Greece!!! :)

Hej mina alsklingar! Kunde inte halla mig borta en hel vecka fran omvarlden ;) Allt ar jattebra har, supervarmt och jatteskont. Oj vad svart den var nar man inte kan anvanda (ja nu kan ja ju inte skriva just dom bokstaverna) men dom tre sista i alfabetet.. Aja, continue.

Vi bor pa ett jattefint hotell, hotellfrulle pa morgonen och glass och massa andra onyttigheter under dagarna, kommer va smallfet nar ja kommer hem :S Vi har hyrt bil i tva dagar nu o ar runt pa stort fina strander, man kan liksom inte se sig matt! Bilden nedan ar fran den stranden som vi var pa idag, Porto Katsiki. Vattnet var helt otroligt! Lina antar att ni oxa var dar?? Varsta bergsbestigningen nar man skulle dit o sen smala trappan for att komma ned till sjalva stranden.. Men oj vad vackert!

Hoppas allt ar jattebra med er! Saknar er o hade velat att ni var har! Snacka om att detta ar en halsovecka (om man bortser fran all mat jag trycker i mig...) med massa vila, sol o bad. Jag kommer hem natten till tisdag sa vi far horas da om jag inte slar mig ned vd datorn har pa hotellet igen. Ta hand om er!




PUSS OCH KRAM!!!

ps. Lina - hoppas du o tessi ar vanner nu ;)

Vad önskas?
Postat av: Lina

har jag varit där eller har jag varit där!?

haha de är helt sjuka ständer på den där ön!



Tessi har jag inte sett så mycket, igår kväll bara. För daniel har varit hemma mycket så jag har mest gått upp och butt några ord med honom! De är regn fan här hemma så längta inte hem ;D;D pusss

2009-07-24 @ 09:26:06
Postat av: IDA

åååh, fan vad lovley.. hoppas dunjuter fär mej med. Kul att se att bloggandan hänger med utomlands =) <3

2009-07-24 @ 20:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0