FIA: Ärligt, jag orkar inte!

Faaan! Ibland undrar man varför man gör saker utan att tänka sig för?! Ungefär som nu när ja hade tänkt att ja skulle sy upp en klänning lite.. o d gick ju jättebra, verkligen jättebra! Helvete! ja börjar att nåla upp för att se så att klänningen får rätt längd, än så länge så gick allt efter planerna. Sedan klipper jag, idiot som jag är, av klänningen vid nålarna. Det kanske inte låter så fel men problemet var att jag hade vikt tyget dubbelt där.. Och jag märker inte felet förrän jag ska börja fålla kanterna! Faan. Ja, som ni kanske inte förstår så är det inte en klänning längre utan tygstycket slutar på halva rumpan! Nee, blir så trött, orkar bara inte! WHYYYYYYYY?! :(

Vad önskas?
Postat av: Lina

De låter helt otroligt fia, kanske de kan bli ett linne istället? ;)

2009-07-10 @ 15:08:31
Postat av: Fia

Jo, mamma sa det med.. Antingen det eller så sy fast biten som ja klippte bort o börja om från början igen.. ;)

2009-07-10 @ 17:47:44
Postat av: Fia

Jo, mamma sa det med.. Antingen det eller så får ja väl sy fast biten igen o börja om från början, börja om på nytt... ;)

2009-07-10 @ 17:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0