Stella - lördagsplaner

Jag följer också med på spelningen :)!

Sen så är det så att mamma och pappa har fått biljetter till förhandsvisningen av Göta kanal 3, men det är ingen på deras jobb som vill gå. Så om vi vill och kan så är det gratis bio på biografen Park inne i stan kl 15.00 på lördag! Vilka är på?

Imorgon kan bli en spännande kväll, alla fritidsledare ska äta julbord och bowla och eventuellt gå ut efter, kan bli intressant att den kvällen blir ;)

Annars så har jag inte så värst mycket annat för mig än att jobba, rida och hänga i stallet, men jag måste erkänna att för det mesta så trivs jag riktigt bra med det :)

Men hör av er om lördag!

Puss


Vad önskas?
Postat av: Sara

hur lång är filmen? tänkte eftersom spelningen börjar 7, jag har inte pengar till att stanna kvar i stan och äta och så och då måste jag hinna hem emellan! PUSS

2009-12-10 @ 09:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0