SOFIE: Spontan vaccinerad!


Känns skönt att man inte kommer behöva mötas av denna spegelbild i framtiden!


Efter en supermysig dag på stan med Johanna igår så hade jag lovat att följa med henne när hon skulle bli vaccinerad, och efter en hel del om och men(min kära beslutsångest) så slutade det med att även jag satt där med nålen i armen. Och det får jag tacka söta Johanna o de härliga sjuksyrrorna för:)





IMORN ÄR DET FREDAG!


Vad önskas?
Postat av: johanna

"Sjuksköterskan ser som en kring, böjer sig framåt, hissar ner glasögonen på näsan och viskar:- Vill du ha?".. skrattade så jag kissade på mig nästan! vilken dealer ;D

2009-12-10 @ 22:38:29
Postat av: suff

hahaha! Verkligen! Snacka om att kunna misstolkas, så sjukt roligt;D



Hoppas du mår bättre idag vännen<3

2009-12-11 @ 17:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0