SOFIE: Dan före dan före dan före dopparedan!

IDA VAD DU ÄR DUKTIG som får igång alla med skrivandet! :) (inklusive mig förstås..)


Denna helg var jag ledig även på söndagen, alltså två dagar i rad, och OJ VAD SKÖNT det var! Äntligen känner man av att man haft lite ledigt.. för som alltid annars när jag bara är ledig en dag så märks det ju knappt.
Och ehm joo som lina nämnde, så var jag en sväng med familjen till Sigtuna julmarknad i söndags, gissa om min julkänsla nu är ÄNNU högre? Det är såååå gulligt o mysigt att man vet inte vart man ska ta vägen, ååh!


Jag har även haft ännu mer julpyssel i helgen, mest bakning förstås, och då måste man ju faktiskt smaka på allt vilket nu har lett till att jag fått ett sjukt jävla sockerbehov och äter konstant! Så nu sitter jag här i nån sorts sockerchock tror jag? Lite småyr o dåsig typ.. fint!


NU ska jag kila till träningen och jag hoppas att jag ser dig där Lina?! 
ÅH DU JAG SER FRAM EMOT till när du ska bjuda in till glögg o smink kvällen ;) SUPERMYSIGT!


Vad önskas?
Postat av: IDA

underbart att ha dej tillbaks i bloggen sopff, och känns fint att ha koll på dej igen :D<3

2009-12-21 @ 20:46:38
Postat av: Lina

nee soff, ingen träning för mig. Käkar ju penselin och halsen är inte riktigt helt hundra så får vänta några dagar till. =) men glögg och smink ska jag bjuda på ;d

2009-12-21 @ 23:55:07
Postat av: Anonym

okej, då förstår jag!

Åh JAJAJAAA smink o glögg kväll, wiiiiiiiiiiie! :D

2009-12-22 @ 19:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0