Sara: Snart smällere!

Nyår imorn flickor och jag är taggad!!



Ett utdrag från dagen.

Började dagen med att åka till salongen för att fixa mitt hår, åkte direkt till jobbet därifrån. Hatar sånna jobbdagar när man jobbar mellan 12 och 16 för man hinner lixom inte äta lunch innan man börjar och ingen lunchrast har man heller, så vid halv tre fick jag trycka i mig en risifrutti! Slutade som sagt kl 16, lallade runt i vällingby för att inhandla det sista inför imorn. Drog förbi mamma för att hämta drikan sen hämta lina mig där och då drog vi till Coop för att inhandla nyårs-maten!! Lina jag Nicole och Sofie var dom som fick välja allt, perfekt ;) packade in grejjerna i bilen och drog till ÖoB för att handla papperstallrikar, ja vi kommer att äta på papperstallrikar ;) Sen var det dags för krubb, Lina jag och Nicole drog till ngn pizzeria i spånga, massa gott!! Sen vare dags att dra till Nicole för att lasta in grejjernai kylen, allt gick som smort!

Och nu sitter jag här, borde städa men det är så tråkigt... Aja, måste ta tag it!

taggataggatagga nyår imorn flickor, vi ses då!


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0