Lördag, spelning.

Friday gone bad @ the liffey.

Jag(Lina), Stella, Sofie, Sara och Nicole drog oss mot gamla stan runt 6 tiden. Tidig spelning så de beslutades att käka efter. Då också efter 2 öl på tom mage. Vi va väl mest ivägen i början eftersom vi kom in mitt i en fotbollsmatch. Me spelningen va riktigt bra. Ca 20 pers skulle sen äta. Frågade efter bort på ett ställe men de va ju bara att glömma. Passerade en kebab, så halva gänget käkade på kebaben och halva på taco bar vägg i vägg. Både stökigt och trevligt. Efter de drogs de mot After. Hela ligan va med vilket var mycket trevligt. Klockan gick, några drog några kom. Sen iaf bestämdes de att dra till 6 tunnan och dricka mjöd!? Så jag  och Steiar hängde på. Ner kommer vi i sjätte tunnan. De är långa träbord folk sjunger, servitriserna har medeltidskläder på sig, de va till för en viking helt enkelt. Grymt ställe. 

       
Eftersom alla ska blunda på kort blev de typ inte mer än såhär.


Dan efter steg jag upp från sängen 14.10 då jag gick till stallet och kollade in julshowen. Trevligt sådär på lucia. Sen flängde jag hem för att åka på glöggmys hemma hos Cicci.

Idag va jag i skolan till kl 10. Sen har jag shoppat julklappar hela dan. Har pappa och brorsan kvar, men de har jag lagt undan så de fixar sig. Har försäg Jocke kvar också. Förslag?

XOXO, LINA DEN FINA!


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0