Lina sminkad och klar för att jobba 13.30.

Jaaa och vad i sjuttsingen är jag klar nu för? Jo hade en tid hos ungdomsmottagningen halv 10, och kolla blodtrycket tar ju ca 2 sekunder.
Så nu är jag hemma och klar för att jobba 13.30-20.15. Sen ska jag hem till jocke som jag sett 30 min på en vecka. Han åker även imorgon och firar jul i Kalmar, hemma igen på söndag. 

Vad gör man nu då? 2 timmar till övers. Kommer bli att jag städar rummet. För snart kommer väl päronen med dammsugaren och ska julstäda och de blir ett jädrans liv om jag har grejjer på golvet.

Föresten. Stella ringde på nattkvisten när hon va påväg hem från hagsätra. Jag sov ju såklart och kommer inte riktigt ihåg vad hon sa. Måste ringa henne idag!

Sen va jag och Nicole i Sollentuna centrum igår. Fint ställe må jag säga! Sen blev de bio i Kista. 2012 sågs. Vi satt och garvade rätt mycket åt dom overkliga scenerna men den va bra!


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0