Lina, hinner inte med med bloggen som jag skulle vilja!

Dagarna bara rullar på alldeles för fort!

Den senate veckan har jag hunnit med massor.
Sminkat bonde söker fru i Hässelby slott. Ett repotage till se&hör.
Detta numer kommer ut till nyår och är ett "så gikc det sen" repotage.



Hade en sjuk utgång i fredags! Helt galet men fruktansvärt roligt!
Först va jag Stella Ida och Sofie hemma hos Stella och förade, drog till Magenta. Fullt ös. Och jag tror vi är överens om att skylla på Ida om den där jävla tequilan. Sen rullade vi vidare till Oxid och mötte upp Fia, Sara, Hanna och Jessica mfl. Mys kväll helt enkelt.  Kom in hickandes och mamma suckade. Mådde definitivt som jag förtjänade dan efter.

     
Fler kommer på fejjan..


Vad önskas?
Postat av: johanna

tack för att man just fick veta vilka som väljs i slutändan... ;p

2009-12-09 @ 20:45:32
Postat av: Lina

oj sorry! tänkte inte riktigt så långt!

2009-12-10 @ 17:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0