Lina

Ska skylla ifrån mig lite först. Började skriva ett inlägg igår men hann inte längre än rubriken. Sen har jag knappt, knappt suttit vid datorn dom senaste dagarna. Men Ida här kommer en uppdatering i din blogg :D

Som sagt jag har nån infektion i halsen och har nu äntligen fått penselin så är bra igen. Och ja, Ida jag visste att Stella va i Hagsätra ikväll och hon skulle ringa mig när hon skulle hem. Men jag tror inte de blir nått hem ikväll. Stella?  

Får väl göra en uppdatering om dom jag vet. Eller aa bara för att jag prata i tele med dom idag :P
Sofie har tagit ledigt idag för att åka till sigtunas julmarknad.
Du vet hur de låter -"ååååhhh men allt är så himmla gulligt, jag blir kär!". 
Sara, ligger hemma och är sjuk. 
Typ så långt jag kom.

Själv då, ja penselinet verkar. Jobbat i k:fem hela helgen och inge vidare bra helgen-före-jul-shopping. De söööög ju. Sen har alla på Arrow och Turnover blivit uppsagda så dom ska bara ta sitt pick och pack den 28 februari utan att säga upp kontraktet. Vilket nu centrumledning har fått reda på och tänker inte göra nånting åt saken.
-"Vi tänker inte hindra folk att gå härifrån" Men är du dum i huvudet eller?????????? Då flyttar ju alla ut! Bajspotta. Mina moggisar kommer lämna mig och Cicci. Blev nästan gråtfärdig när jag fick veta de. Blir inge mer trams =(

Har förövrigt jullov nu. I tre hela veckor och de är så jävla skönt. Sen är de bara tvår veckor kvar. Men måste plugga och träna. Så kommer haffa er tjejer nån kväll här nu i mellandagarna. Bjuda på glögg och sminköving, haha.

Nu är de dags att sova för en fin jobb dag imorgon.
Föresten PÄRLAN har rullat till pappas jobb ikväll som nyyyy.

Vad önskas?
Postat av: Sara

Gogogo PÄRLAAAN!!

2009-12-21 @ 15:42:18
Postat av: johanna

men berätta om stellas dejt!!!! det här hade jag ingen aning om!!

2009-12-21 @ 16:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0