Johanna: Pust...

Efter att för första gången ha bekantat sig med heltidsstudier, d.v.s. 8h/dag, är jag helt utmattad efter den här veckan...! Plötsligt blev det ansträngande att plugga liksom?! Sjukt oskönt.. Iaf, för er som inte vet vad jag har sysslat med så håller jag och Linda på att planera nästa termins examensarbete - en kandidatuppsats i omvårdnad. Kommer kännas rätt sjukt att man ska ha en sån i ryggsäcken vid 21 års ålder! Hur som helst så skriver vi om sjuksköterskor bemötande av suicidala ("självmordsbenägna") patienter. Ett mkt intressant ämne som man gärna vill fördjupa sig i, men ni ska se vilka blickar man får på pendeln när man slår upp en stor bok om självmord! Helt sanslöst :p

Anyway, till helgen far jag söderut, närmare bestämt till Linköping för att testa på hur man firar lucia som student i en småstad :D Det ska bli helt sjukt kul! Tar en buss som går imorgon 11:15, och så kommer kusinerna ned till kvällen. Vi har biljetter till något evenemang med livemusik, pysselstationer och prisvärt barhäng. Dessutom serveras risgrynsgröt, glögg och skinkmacka till alla som kommer före 23:00 - hur fränt är inte det? Det ska bli skönt att komma bort en vända, samtidigt som det alltid känns lite ångestfyllt att missa en helg med er! <3

Vill passa på att hälsa att jag tycker skitsynd om dig Fia (gurgla med klorhexidin!), och att det glädjer mig att du är i julstämning Puff! Ser fram emot lite shopping och en latte snart ;)

Ida, Sara, Lina och Stella! Hoppas att ni som varit förkylda känner er bättra nu, och att ni som har varit friska fortsätter att vara det ;) 

Saknar er alla! Puss! 

Vad önskas?
Postat av: IDA

SNATCHA EN SKINKMACKA TILL MEJ, SNÅLA INTE ME SENAPEN :P Hoppas du får en great week-end mi love, blesss<3

2009-12-03 @ 23:13:01
Postat av: Sara

hoppas du får jättekul! :) PUSS

2009-12-04 @ 12:43:18
Postat av: Suffe

Åh vad myysigt! Småstad:) Du får ha det super trevligt nu på din lilla tripp!



Det ser jag också fram emot vill jag lova! Vi får planera in några dagar nu snart, hur ser typ.. din onsdag ut nästa vecka? :)



<3



2009-12-04 @ 17:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0