JOHANNA: Är plikten trogen

... och kör en uppdatering efter stränga uppmaningar ;)

I onsdags var det ju min 21-årsdag och dagen till ära var jag schemalagd från 9-16:30. Kul...! :/ En föreläsning i läkemedelsberäkning varvades med födelsedagsfika, följt av färdighetsträning i PVK-sättning och sedan bar det direkt ut till Järfälla för middag och tårtkalas med familj och släkt :) Blevuppvaktad med lite produkter från Make up store (pappa hade köpt! tussigt!), en tidiningsprenumeration, pengar, en Triwa-klocka, träningskläder, skinnhandskar och halsduk och lite annat smått och gott.

Torsdagen följde med den raka motsatsen vad det gäller skola. Hade noll schemalagt. Gav mig ut i snökaoset och begav mig till salongen för att få mina naglar uppiffade av bästaste Collie. Det är så mysigt och sitta där och bara snacka skit och njuta av att bli ompysslad :) Efteråt mötte vi upp Amanda och sedan Sara  Vällingby för fika och julklappsångestprat... ;p Till kvällen hade prinsen min planerat in ett besök på Ciao ciao, och jag åt en, vad jag tror var en alldeles förträfflig, tortelloni med hummer och scampi - trist nog kände jag dock typ nada nero njet smak :( :( Men det var mysigt iaf. Han är så fin, min prins <3

I fredags firades min födelsedag ytterligare (som att fylla år tre dagar i rad ;)) med middag på Caliente. Hade helt sjukt trevligt, med god mat, gott vin och framförallt GOTT sällskap! Tjejer - tack så förbaskat mycket för en riktig toppenkväll! Det var så lagom och mysigt och precis såsom jag ville ha det! Tänk vad lyckligt lottad man är som har vänner som er! <3

Nu under helgen har jag julklappshandlat med resten av Stockholms invånare... Och så har jag julpyntat! Både i Järfälla och här hemma. Känner att stämningen är på väg att riktigt kicka in - men innan det är dags väntar en heldag med föreläsningar om A-E-principen i akutsjukvård samt en salstenta.. Pust. Sen, sen är det lite ledigt... Fram till mellandagarna, då vi har obligatorisk skola igen.. Fantastiskt! :(

Hoppas att ni har det fint var ni nu än är mina hjärtegull! Att ni sitter ihopkurade i någon mysig soffa, med lussebullar och filt om fötterna, precis som man bör så här dagarna före jul. <3 Puss!

Vad önskas?
Postat av: IDA

Nu börjare likna ngt!!! :D

2009-12-21 @ 14:40:15
Postat av: Sara

Vad mysigt du har det gumman :) Jag hade oxå jättetrevligt i fredags, synd bara att jag behövde gå tidigare! Men det var nog smart för jag har varit sjuk hela helgen suck!

2009-12-21 @ 15:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0