IDAS BLOGG!

MOHAHHA NU KAPAR JAG DEN HÄR BLOGGEN EFTERSOM DET BARA ÄR JAG SOM SKRIVER, ITS MIINEEE GREEDY GREEDY GREEDY HAHA :D (kastar huvudet bakåt och skrattar elakt och erövrande) Ne men for REAL ladies, jag menar..

Lina: Du kan skriva om din halsfluss som inte är halsfluss men som du äter penselin mot ändå!
Stella: Vet ni om att hon är på dejt i Hagsätra ikv? Nej jag trodde inte det, BejBej d kunde du uppdaterat om!
Sara: Vad hände på Liseberg, jag menar come on ge mig lite skvaller!
Fia: Det kante vart roligt att komma tillbaka till jobbet? Du kan väl waina lite kungen, är det så mkt begärt??!! ;D
Joey: Vad hände med klyschan att skriva ett långt inlägg om sitt födelsedagsfirande?!!? :P
Sofie: Jaaa juste jag har inte en susning, behöver en update!!!

Så jag tar saken i egna händer! och håller den höär sidan flytande tills ni skärper er, funderar på att döpa om den till "vareIDA.blogg.se"

TAAAACK FÖR IGÅR ALLA PEEPS! Äckligt jävla roligt faktiskt. Slutade med att jag ramlade i en snöhög (vilket Bejan fick berätta idag, det man inte vet mår man dåligt av så tack bejbej :P) men Sanna drattade i trappan så tror hon kammar hem den segern ;D Började stillsamt med mingel och slutade med ölspelet, oranga västar och tequilashots, tror klockan va 12 när jag och Stella däckade inne på EBs säng.. men där blev vi inte långvariga, Stella va nämligen inte helt otippat tvungen å kasta upp ett å annat i toaletten.. Efter århundrades nigariafall avslutade hon med linen "ne Ida, nu kommer det lixcom bara upp maginnehåll nu slutar jag" Jag kikade ner, lite smått orolig för att det skulle flyta runt en tarm därnere i härligheten...;O

Naturligtvis spårade saker och ting med pojken, jag va dryg desperat och allmänt tjejig? ger mig själv en regel nu: INGEN KONTAKT FÖRÄN HAN TAR DEN! vet inte vad som är mest skrämmande, att jag ljög och sa att jag hade en orange fleece och manchester byxor på mig (vilket han tycktes tro på) eller att jag ställde frågan "Men ska vi ses sen när jag kommer hem i april?" (och det efter att han sagt att vi inte kunde ses på natten, och jag sa lite "käckt" att jag tycker vi borde ses EN gång till i januari och säga hejdå som om det inte vore en självklarighet)     -Stella jag vet att du brutalt försökte avstyra denna smsaktivitet, men när jag blir såhär kan inte ens han i pärleporten få mig att sluta- So todays is the day of SHAME. och lussebullar. fan vad gott det är :)

men for real, varför försvinner förnuften och självrespekten såfort man sniffar på vinkorken? det borde finnas ett förnuftigt alternativ, sprit som inte gör en helt jävla puckad.. Ni vet en motsats typ, som man kunde dricka ifall man ville bli lite bright ist. Fatta hur många one night stands (som resulterar i onönskade könsjukdomar) som skulle hindras, folk skulle inte spy, sms å samtal man får skämmas för dagen efter skulle aldrig sättas i verket.. Aa jag ska uppfinna ett sånt. Ska heta "Idas smarta droppar". YESS jag kommer bli b-kändis och tala ut i media om mina kluvna hårtoppar!

Fast tror det absolut mest randoma igår var när Stella drar ut mig i vardagsrummet och viskar förtroligt "Ida, nu ska vi snorta salt. Kom igen nu" Varpå hon drar in en halv tesked i näsan och börjar grina. HAHAHAHAHA. jag tog mkt mkt lite, men jag är ju en rookie tillskillnad från bejan som gjorde det on regulare basis i skolan om jag förstod saken rätt :P

Eller när Gustav skulle ge Ebba 1000 spänn om hon åt en hel matsked med kanel, slutade med att hon också började gråta, är det så starkt?! i had no clue..

jag: "men vadå Ebba måste du ge Gustav 1000 spänn nu"
Ebba: i tårar "haha Ida sådant har vi inte pratat om, tyst nu"
jag: "haha okej men det gills aldrig om tjejen gråter"

Gustav (helt från ingenstan): "DET SA DOM ALDRIG I AMSTERDAM??!!"

hahaha!

Fyllepratade en hel del med Sina och Anes på vägen hem sen, tror det va på g att jag skulle rulla över till grannen men eftersom jag fakstikt va hemma redan vid halv 2 sov jag som en sten när han messade vi 5. Det är sinnes hur det kan bli med dagsrutiner. Min kropp protersteeeerar om jag e vaken efter tolv och det jävligaste är att jag vaknar av mig själv kring halv 9. INTE OKEJ!!!! men sov faktiskt 3 timmar på em, så har med andra ord inte gjort en enda vettig sak idag. det känns däremot JÄTTEOKEJ!

Juste juste juste, min moment-22-tröja fick strålande redensioner, blev jätteglad :)

Nu måste jag gå och lägga mig igen. MER SEX AND THE CITY!! Hoppas jag har gett er alla ångest för ni inte skriver, när t.o.m. jag som har årets jävla baksmälla kunde åstadkomma en jävla bok om allt mellan himmel och jord. Dessutom är min glaskroppsavslossning mer påtaglig än någonsin, pricken flyter upp högre i synfältet nu så det är inte alls lätt att sitta vid datan. Så skäms lite granna nu och skriv för glatta livet :D

Imoorn blir det gyn-undersökning, URK, håll tumamrna för jag inte får beröm för rakningen och sedan ska jag ta tyfoidsprutan! :)


ppppzzzzz ouuut =)<3<3<3




Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0