IDA: VKS BLOGG, NI FÅR VARA ME IGEN :P

Trevligt att ha er back ladies, vet inte vad som for i mig inte kan jag gå och kapa bloggen och klara allt på egen hand ;(


Okej, idag är det sista rushen.... Har ett problem. Min kära kusin har varit en riktig facist, fast det är rätt roligt. Hon har bestämt att alla som är över 20 år och som ska upp till min farbror i Norrtälje på annandagen ska ta med sig en julklapp för max 50 kr och den måste börja på boktaven S, sedan ska vi byta med varandra. Va i helvete.. Känns ju sådär kreativt och ge bort: skål, skosnören, säkerhetsnålar, sylt, snören, snus, smutstvätt, slemm, snor.. Aa min kära hjärna har spårat lite. Skittrött på skiten :P Vill helt starkt ge bort fyra Stella-öl (hihi bejan som DITT namn 8-)), men naturligt vis är två av mina kusiners fruar på smällen. Kan man göra det ändå? Sedan har vi dilemma nummer två, min kusin är ju fortfarande rätt ntuteximinerad som psykolog, kommer hon gå in med massa profilieringsteorier på oss nu utifrån vad vi ger bort? Och om jag kommer med öl.. fast och andra sidan så känner de mig och jag skyller alla mina alkoholproblem på den sidan av släkten ändå som började ge mig sherry och lättöl när jag var typ TRE! (haha inte alls så illa som det låter, var väl mest att doppa ett finger här och där, tills jag blev fjorton vill säga. När jag hamnade mellan Thomas och Omid på julbordet och den historien kan vi alla...haha)



SÅ GE MIG FÖRSLAG NU I SISTA MINUTEN! VAD SKA JAG KÖPA??? :D

Dagens schema:

*Städa mitt rum och dammsuga undervåningen
*Slå in julklappar :)
*Träna
*Koka knäck
*Köpa S-presenten.






Skönt att min julkänsla kom nu, sisådär tolv timmar före doppare-dan, men bättre sent än aldrig i guess ;)

FORTSÄTT JULSTÖKA NU MINA SKÖNA BÖNOR!!

Juliga kyssar till er allaaa

<3<3<3<3< ppppzzzzz


Vad önskas?
Postat av: Lina

Stövelknäckt, såsslev, salmiak, stjärnor måste jobba nu

2009-12-23 @ 12:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0