IDA: Va hände me bloggen?

Hahah var e alla updates? Inte för att d e trist att läsa om att Fia har kommit hem å sådära och jag blir lika glad varje gång jag läser det ;P Men ändå, dåliga insatser ladies, och jag piskar mig själv också indeed, MER SKRIVANDE MERCI BEACOUP!!!! :) et je vais Être trés contente!!

Okeeej då kan ju jag lika gärna förtegå med ett slående bra exempel och ordbajsa en smula.. För det första har jag på ngt mystiskt sätt gjort av me 2000 kronor på typ 2 veckor, fick en smärre hjärtinfarkt när jag checkade kontot... Det är ingen panik jag kan fortfarande resa och köpa julklappar å sånt, men jag avskyr när jag går och köper småsaker hit och dit, typ cigg tugummin godis??!! Kunde för fan ha köpt en vinterjacka ist, så jag slapp gå runt med mina nuvarande inte alls tillräckligt tjocka draperingar... har ju visserligen säkert ätit gör 2000 kr och tränat alldeles för lite så jag får tillförlita mig på att jag byggt rätt bra med underhudsfett! Har jag nämnt att det andra av tredje laggret i choklasasken är slut?! Hahaha, kommer verkligen bli den där Hulken Armin sa att jag va, ett sådant charmtroll där...

Ikväll ska jag och bejan på inflyttningsfest hos Eb, har köpt en väldigt knepig tröja, känns som ett moment 22; hade jag inte köpt den hade jag ångrat mig och nu när jag har köpt den ångrar jag köpet. Hur som helst ska den få vara med ikväll så får vi se vad den får för kritik! Köpte dessutom en ny mascara fast jag köpte en igår, och det här handlar bara om lathet! För den jag införskaffade mig igår tog jag bara för den stod nära rougen som jag skulle ha inne på Åhléns. Att jag inte tänkte på att jag redan har haft den en gång och att den suger? Dessutom hade jag 600 spänn presentkort på Ålle men tog allt på kortet ändå? Jag har verkligen inte många indianr i kanoten. usch! Men idag orkade jag gå till h&M och köpte den mascaran jag hade sist och som är bra...Gud vad jag låter som en sån där typ nu. fan. Ska spola ner båda två i toaletten och gå på festen i en svart soppsäck ikväll ist och förespråka vegeterianismen ist så min karma boostar upp sio en smula efter dessa iq-fiskbulle uttalanden.

Pojken är inne på msn men skriver inte?

Jag vet tjejer ni hade rätt igår. Jag måste acceptera hans val. Det är bara svårt att vara realistisk. Men ska bestämma en dag som är sista gången vi ses snart och sen behöver jag inte ha några förväntningar. Get a closer för att få in lite klichéer också. Men det abolsut JOBBIGASTE är att jag drev med honom och bytte hans msnnamn till "Afro man", det var ungefär en och en halv månad sedan och han heter det fortfarande. Han sa till och med förut "Ida kommer du ihåg att det var du som skrev det här namnet?". Så VET ju att jag inte är glömd. Så jag sitter istället och stirrar på en påminnelse om att han fortfarande vill ha mig med på ett hörn.Men måste vänta tills det passar honom. För jag är bitchen som ska åka. Han måste få ta det i sin takt. jhfweuqfhweiohfuioqehciopchbiqer.

Nu ska jag baka pepparkakor med familjen!

TOPPENKVÄLL IGÅR OCKSÅ, fast är lite ledsen att det inte blev ngn daquiri, ska gå dit och sno deras mixer imorrn, ja det ska jag minsann :D

jaja, partyhatten på nu. och SKRIV!! :D


ppppppzzzzzzzzzzzzzzz<3<3<3<3<3

Vad önskas?
Postat av: Lina

Ida du är så härlig å rolig! lovely!

2009-12-19 @ 17:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0