FIA: Om 10 timmar åker vi!!! =D

Tänkte bara tacka för igår, hade jätteroligt! :)

Sen bara säga Adios amigos, ses om en vecka! Stefan och jag åker till Teneriffa imorgon, planet går kl. 08.30. Gud vad skönt det ska bli att få komma bort o koppla av lite o inte behöva tänka på en massa måsten. Kommer sakna er dock!

Ha det bäst mina fina vänner!

puss puss <3>3<3


Vad önskas?
Postat av: IDA

Mwen gud Fia förslååååååååt, jag sa inte ens trevlig resa när vi sågs :( jag e en hemsk vän, hoppas ni får det underbart och njut av alla njutningar så mkt det går ;) Love u!!!<3<3

2009-12-06 @ 10:31:17
Postat av: johanna

hej hjärtat. vill bara skriva en hälsning - hoppas att ni har det kalasfint, och att solen skiner, att ni äter god mat poh dricker goda drinkar, samt tar några dopp i havet :D sola gärna, men bli helst inte för brun ;) miss you. PUSS!

2009-12-08 @ 19:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0