FIA: Lite hängig underläpp...

Och nu pratar jag om läpparna i ansiktet så ingen annan behöver gå några sidospår nu ;)

Ja, jag har en lite hängig underläpp o det är inte ledsenfaktorn som spökar utan att jag har en jättestor blåsa på insidan av läppen, den e verkligen JÄTTESTOR och gör JÄTTEONT! Gör ont exakt hela tiden o jag är alldeles svullen :(

Jag kan inte äta för så gör det ont. Jag kan inte dricka för då gör det ont. Jag kan inte le för då gör det ont. Jag kan knappt prata för då gör det ont.

Det gör ont helt enkelt att ha en lite hängig underläpp. Speciellt när det ligger en blåsa bakom...

Snälla tyck synd om mig :( ;)

Vad önskas?
Postat av: IDA

stackars dej min king :( <3<3<3 alla mina sympatier

2009-12-03 @ 18:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0