STELLA sömnproblem

Borde och vill egentligen sova, men det går verkligen inte. Jag som alltid annars brukar kunna sova, men inte på sista tiden... Idag va första dagen tillbaka i verkligheten/stallet igen, känns skönt och skrämmande på samma gång. Nervös inför att börja jobba på riktigt men skönt att ha hästarna och fristaden tillbaka. Ska dit en stund imorgon igen och hälsa Peppe välkommen hem :) och på torsdag så kommer den finaste ponnyn också!

Ska kanske träffa A imorgon kväll för första gången på nästan tre veckor för att lämna tillbaka hans saker. Mycket möjligt att det är som orsakar mina sömnproblem. Jag som trodde att saker blev lättare med tiden, men jag tycker att allt bara går åt andra hållet, det blir ju för fan bara värre och värre.

Nej nu ska jag försöka tänka positiva tankar och somna med ett leende på läpparna och jag hoppas att alla ni andra ligger och sussar skönt i era sängar!

Puss


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0