SOFIE: Last night!

Tack tack tack får jag väl säga som vanligt för en supertrevlig kväll igår!

Jag Sara Lina började med ett par glas på caledonien, därefter bar det av till Chrilles 20års partaj! ÅH vad jag gillar hemmafester!

Stella o Fia hur var era kvällar?
Ida o Jojo. Vi är inte alls besvikna på eran uppdatering, inte alls.


Idag har jag inte tillfört världen mycket! Precis som att jag gör det så ofta annars.
SÅ skön dag iallafall. Sova ut, käka en god frukost på baksidan och bara ligga där i solen o inte göra nånting! Inte kolla på klockan o behöva iväg nånstans. Länge sen jag hade en sån här dag.

Men nu börjar man ju bli rastlös.


Vad känner alla inför kvällen? Har ni något planerat kanske?
Hade tänkt att vi skulle vara här ikväll, för jag trodde jag hade huset själv. Men det var visst nästa helg..


Jag känner iallafall för party även ikväll!




Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0